SLO gra na polskim

Klaudia Kielak

W czwartek, 20 stycznia, klasa III A liceum wyrwała się nieco z edukacyjnej rutyny i w ramach projektu, na lekcji języka polskiego, grała w planszówki. I to nie byle jakie! Związane z II częścią przesławnej “Trylogii” Henryka Sienkiewicza - z “Potopem”.

Grupa humanistyczna stworzyła trzy gry planszowe bazujące na powieści Henryka Sienkiewicza: “Kmicicopoly”, “5 sekund Potop” i “Przekorny los”. I zaprosiła do wspólnej zabawy kolegów z rozszerzenia matematyczno-fizycznego oraz biologiczno-chemicznego. Nie obyło się oczywiście bez ogromnych emocji towarzyszących zagorzałej rywalizacji. Podczas rozgrywek gracze musieli wykazać się szybkością oraz wiedzą na temat treści książki. Jak widać, lektury wcale nie muszą być nudne, a przy okazji tworzenia zabawy, można łatwo zapamiętać wiele istotnych wiadomości.

akcje, inicjatywy i pomysły, projekty, spotkania integracyjne, spotkania z nauką, Szkoła licealna, Szkoła podstawowa